Afscheid nemen en het westen bezoeken

8 augustus 2017 - Jinja, Oeganda

Na een dag zonnen bij het zwembad op zondag zijn we gisteren weer bezig gegaan bij een van de scholen met letters en spelletjes leren. Smiddags hebben we enveloppen gemaakt bij de arts centre waar Max 23 iets minder netjes (maar wel gewoon functionerende) heeft gemaakt en Floor 5 nette. Gaat het om kwantiteit of kwaliteit? Dit is Afrika dus kwantiteit hahaa. Vanmorgen doei gezegd bij dezelfde pre school na een relaxt ochtendje puzzelen en vanmiddag krijgen we voor de eerste keer een rondleiding bij het softpower gezondheids centrum. Misschien krijgen wel wel wat te doen maar dat is nog niet duidelijk.

We hebben wel zin om deze regio te verlaten maar absoluut geen zin om terug te keren naar Nederland. Gelukkig hebben we morgen nog een half dagje hoofdstad nadat we sochtends een taxi daarheen nemen. Donderdag worden we om 6am opgehaald voor een 2 daagse safari in het westen van het land net naast de grens van Congo. We hebben er super veel zin in en hopen dat de dagen sloom gaan. We hebben zoveel gezien en gedaan tot nu toe dat het onmogelijk is om dat in een vlog te beschrijven. We zijn in de bergen geweest van het noordoosten tot de steden en rivieren van het midden en zelfs een regenwoud avontuur meegemaakt. Donderdag dus genieten van de savanne in het westen. Vanavond trakteren we onze lokale vriend Andrew op diner bij een goed restaurant.
Maar even kijken hoe de wifi in Kampala en in het wildreservaat is.
Tot ziens

1. Nikki:
    8 augustus 2017
    Wat leuk om te horen dat jullie het prima naar je zin hebben en wat een leuke foto's!
    Kan niet wachten om al je verhalen te horen